Pasrah atas segalanya




Aku ingin tersenyum tatkala hati gundah ,
Aku ingin ketawa walaupun hati sedih ,
Tapi bolehkah aku lakukan begitu,
Kadang2 tak terdaya menahan dugaan ni,
Dugaan demi dugaan hadir menduga hati ,
Hati terus gundah dan kadangkala rasa ingin rebah

Tapi hati ini terus kuat demi Allah ,
Walaupun rasa ingin luah pada teman2 yg selalu menemani,
tetapi seeloknya biarlah aku luahkan pada Allah,
Tak semua akan memahami hati dan perasaan selain Allah kan.

Semoga hati dan jiwa ini terus kuat,
menghadapi dugaan dan ujian,
Aku harap segalanya akan baik

Ya Allah Engkau lindungi aku
Semoga aku terus kuat dan tabah 
Engkau menduga dan memberi ujian 
sbb Engkau tahu aku boleh harungi semua ni kan...

Demi Allah aku akan kuat dan terus kuat
Doalah kekuatan aku skrg....
Semoga semuanya akan baik 

Amin Rabbana Alamin


Manja 

07/03/2013


No comments: