Kena ikhlas


kata2 hikmah tuk diri sendiri

Apa saja kita lakukan mestilah ikhlas kerana ALLAH ..tapi aku rasa keja yg aku buat tak kena lgsg dgn jiwa aku...keja dalam bidang ACCOUNT ....kdg2 aku lakukan sebab terpaksa....huwaaaa....camne nk bg kita suka dgn apa yg kita kerjakan ...hari2 aku cuba utk cintakan kerjaya ni tp yg aku dpt hanya sakit kepala dah cuba tanamkan dalam hati.....tapi tak boleh ...sebenarnya jiwa aku lebih minat pada seni dan lukisan....tp bila pas SPM nk mintak kos tu x dpt...so study dalam bidang business dan bila diterima bekerja kena masuk dept account ...

Walaupon agak tertekan tp aku cuba belajar dan terus belajar dgn apa yg aku buat sekarang..CINTA itu leh dipupuk right....hehehe...kena pikir positif dan terus bekerja dgn lebih gigih lagi...wahhh smpt berblogger dalalm sibuk buat keja...bila aku duk menaip dalam blog atleast kurang skit tekanan aku nih...hehehe..bgs gak blog nih ....hahahhaa...

Korang doakan aku sukses dalam bidang nih...aku cuba nk terima sedikit demi sedikit kerjaya aku sekarang...orang ckp tak kenal maka tak cinta ..mana tahu aku jatuh cinta lak dengan kerjaya aku sekarang..@_@ ...kadang2 benda yg kita suka tapi tak semestinya kita akan dapat..bersyukur la apa yg ada   okay ...

Dah2.. tak elok cam nih....kena ikhlas manja ....semoga dipermudahkan segalanya ...Ameen



Manja

19/09/2012

No comments: