Tak berubah..still MANJA yg dulu ...


Ni dh boring tahap sengal dah ni..satu keja pon  x jalan....kira keja main2 jelah ,ok aku nk ceta topik kali ni ialah topik bila betapa boringnya nk jwb soklan2 cepu emas as the single mother mcm aku nih....aku single mother for 2 kids yg sgt comel :) ....berbalik pd topik td...yg paling nyampas aku nk dgr eh , manja ko dah ada pengganti ke..? haiii nk jawab ke x nak?  kang jwb no komen mcm jawapan artis lak....hahaha...

itulah namanya manusia kan kan kan ?bila x kawin2 , org tnya bila kita nk kawin? bila dah kawin , org tnya eh xde isi lg ke? kenalak kalau kita dah kawin 2 tahun tp x peggy2 lg, org duk sibuk tnya soklan tu, x ke berangin 1 badan kan....bila dah jd single mother , orang tnya eh kau dah ada pengganti ke?fuuuuhhhh.....rase nk lempang je org tu eh ..tp mana leh kan kan  gurau jer :) ..mcm nilah ...aku akan jawab...memory with my lately husband begitu terpahat di hati ini ..aku tetap aku, mcm sblm ni.... same as MANJA sebelum ni....bila aku dah dress up dan make up lebih skit org ckp wah dah bergaya skrg ni ....Excuse me , manja tetap mcm ni sebelum arwah pg dan selepas arwah pg....SAME like dolu2...aku mmg dress up mcm ni..I'm  more to sporty ...and suka baju and kasut yg more pd sporty ...and i love make up ......

Iskk cam tu la mulut org eh...kita xleh nk tutup..huhuhu..ape kita buat suma nk amik tahu , ala2 artis ambang klasik gitu ..maybe dieorg tgk aku dh  happy and ber dress up bagai ...itu bkn bermakna aku dah ada pengganti....blm lg... buat masa ni anak2 adalah segala2nya ......Apa saja kemungkinan akan datang itu ketentuan Allah dan kita tidak boleh nk tolak ...Tlglah faham situasi diriku ... ahakss...pls jgn tny lg soklan cepu emas lg pada saya.......rasa nk mcm duk bintang xde org tnya ape2 hehehe.....sekiannn..

life must go on....kbaiii


Manja

13/02/2012

No comments: