saya dan awak



awak adalah awak...
seseorang yang begitu tegas ,
seseorang yg begitu sempurna di mata saya ,
Kurniaan Allah yang begitu sempurna di mata saya.

Saya dan awak ...
Kita pernah berkongsi cerita ,
Kita pernah gembira bila bersama,
Kita pernah ketawa bersama ,


Saya ,
Saya cuba beri yg terbaik utk awak ,
saya cuba utk bahagiakan awak ,
saya cuba utk memahami awak ,
saya cuba utk gembirakan awak...

Awak ,
awak seolah2 tak  menghargai kewujudan saya ,
seolah2 saya tak pernah muncul dlm hidup awak ..
seolah2 saya hanyalah seorang yg tidak penting bagi awak.

Saya dan awak ,

sekarang seolah2 msg2 jauh hati ,
tapi saya harap hati awak biarlah ada sedikit memory
bersama saya...
walaupun awak dah buang saya  dlm hidup awak.
tp saya akan selalu doakan awak
dan selalu berdoa yang awak berjaya dlm hidup,
dan temui kebahagiaan serta berubah jadi yang lebih baik..
Antara kita adalah kekhilafan saya sendiri..
mengenali awak adalah perkara terindah dlm hidup saya...


Terima kasih Allah temukan aku dgn dirinya


P/S : Hanya luahan rasa ..tiada kena mengena dgn sesiapa ^ -^


Manja

28/1/2012

No comments: