Aku tak punya apa2

Aku tidak punya apa-apa..
Untuk dibandingkan dengan dia..
Tiada wajah indah bergemerlap cahaya.
Yang menghias rupa

Aku tidak punya apa-apa..
Tidak punyai harta benda..
Juga wang yang berjuta-juta..
Untuk membeli hati dan cinta..

Aku tidak punya apa-apa,
Tidak punya pangkat dalam kerjaya,
Tiada segala kemewahan dunia,
Yang bisa membuat setiap mata terpesona..

Aku tidak punya apa-apa,
Lahirku dalam sebuah keluarga biasa,
Yang hanya ada ketawa dan gembira bahagia,
Dan itulah harta berharga yang ku punya..

Aku tidak punya apa-apa,
Untuk menjadi taruhan dunia cinta,
Yang ku ada janji setia
Menjadi pengikat jaminan bicara

Aku hanya manusia biasa,
Jika ada kekurangan diri ini,
Mohon diperbaiki..

Jika tidak dapat kau menerimanya..
Maka, jauhilah aku..
Kerana aku hanya hamba-Nya..
Yang miliki kelemahan segala..

Yang ku ingini,
Cinta dengan restu Ilahi

coretan dari blog biar coretan berbicara.

No comments: