Masa Silam




Assalamualaikum semua...

alamak , rasenye dah berhabuk blog ni..lama btl tak berblog hahaha..ok tetiba kli ni nak cerita pasal MASA SILAM...tiap orang pasti ada masa silam kan..tipulah kalau   korang cakap xde , lagi2 bab bercinta kan.Sepanjang aku hidup ini macam2 masa silam yang aku lalui, kadang2 tak tergambar dengan kata-kata , kebanyakan aku ditinggal pergi la hahaha kejam kan dieorg... Tp kan Kadang2 bila tiba rasa  sunyi malam2 dengar lak lagu cinta ( dgr suria cinta) pasti kenangan masa silam itu akan muncul , aku bukan rindu seseorang yg pernah hadir  di masa silam tp aku rindukan masa silam yang kami pernah lalui bersama- sama..Sgt rindu...

Perasaan itu tak tergambar dengan kata2, rindu, sebak dan aku da belajar redha atas segalanya. Dengan adanya masa silam , aku makin byk belajar dan semakin mengenali sikap dan ragam  dan bila aku terluka aku belajar dari setiap pengalaman. 

Dalam perhubungan cinta , sebolehnya aku akan cuba jadi yang terbaik dan sekali pon kami berdua takde jodoh , aku akan terus berkawan. Sebenarnya bukan senang untuk memadam kenangan dari pernah menjalin hubungan tiba2 mereka hilang dengan pelbagai sebab. tapi aku tahu , Allah tahu apa yang terbaik untuk kita kan.

Apa pon yg terjadi kita jalani hidup dengan tenang dan selalu meletakkan Allah di hati...Jika kita kecewa di masa silam , kita teruskan hidup dan tekadkan di hati yang Allah tahu apa yang terbaik untuk kita dan sekalipon takde jodoh , mgkn Allah akan berikan jodoh yang lebih baik.Doakan je Ex korang bahagia dan igt jangan simpan dendam di hati...


ok chow


Manja

4/9/2015

No comments: