~~~ tiada pengantimu~~~





Entah mengapa hati ini 
masih berbekas dengan kenangan,
menyarat dalam jiwa 
dia yang masih aku rindui 
dia yang pernah aku miliki dulu
namun rindu ini cuma perlu aku pendamkan 
pendam jauh di sudut hati,

Apakah kau tahu aku masih rindukanmu
Apakah kau tahu aku sll rindukan suaramu
rindu setiap apa yg kita lewati dulu
tp tidak semudah itu kerana kini kau tidak 
mungkin akan mewarnai hari2 yg akan aku lalui ,

Tidak pernah ada pengantimu
sejak kau pergi tinggalkan aku
kerna kau satu dalam sejuta
kdg2 luruh jiwa ini bila aku tahu antara 
kita tak mungkin lagi akan bersama

tidak pernah ada pengantimu
dulu saat sedih engkau selalu ada
dulu saat duka engkau yg disampingku

kucuba izinkan hati ini utk menerima 
malah aku cuba menerima seseorang
yang aku rasa blh mengubat hati ini
tapi masih tiada pengantimu
kerana hati ini masih ada kamu

Bukalah pintu wahai hati
biarlah kenangan itu tetap jadi kenangan
dan cuba menerima tulusnya jiwa yang 
btl2 menyayangi diri ini

buat dirimu 
hanya doa saja aku mampu kirimkan
walaupun hati ini ikhlas mencintai dirimu
tapi kita tak mungkin akan bersama
semoga bahagia akan menyinari hidupmu 


manja

03/06/2013

No comments: