Alhamdullilah dgn rezekiMu

Yehaaaa...dpt bonus...Alhamdullilah dgn rezeki Allah beri walaupun sedikit....Kita kena bersyukur dan terus berdoa supaya diberikan rezeki dan diberkati oleh Allah..Bila kita dpt rezeki ni , pertama sekali aku mesti beri pada ibu dan bapa aku...tak kira lah dari segi wang , belanja makan atau pon belikan barang.


Tadaaaaaaaaaa......




Tp kali ni aku belikan mak ayah telefon..mak ayah mmg old fashion, dieorg berdua xnak telefon mahal2 pon...sbb dioerg mmg x reti nk sms2 nih.hehehe..so aku belikan la telefon nokia for my mum and dad...nk belikan telefon mahal2 mmg x mampu.huhuhu..ini jelah dpt gembirakan hati dieorg...harap2 mak ayah suka bila dpt nanti...kakak sayang mak ayah..


Tq Allah kerana kurniakan mak dan ayah ..Merekalah anugerah terindah buat aku Semoga mereka diberikan kesihatan yang baik...Ameen


Manja

09/10/2012

No comments: