belajarlah dari kesalahan



Awak...

awak tahu x impian saya...saya nk jadi ratu hidup awak tau..sejak awak hadir di dalam hidup saya.hidup saya kembali bersinar .tp kenapa berkali2 awak sakitkan dan lukakan hati saya ...seolah2 perkataan maaf awak tu senang dilafazkan kan awak....Cinta ini perlulah dihargai awak...hati saya mcm kaca ..sekali berderai rasa pedihnya ....hanya Allah yg tahu ...

Awak...

berkali2 awak lukakan hati saya ...tp saya tetap maafkan awak...saya jugak pernah sakitkan hati awak kan....dan awak juga maafkan saya ....semua orang melakukan kesilapan kan awak...

Awak...

saya nak awak tahu, 1 je pinta saya....saya nk awak belajar dari setiap kesalahan  awak dah buat..bg awak mmg senang sekali melafazkan perkataan "maafkan saya" dan cuba awak pikir kalau awak di tempat sy ..betapa risaunya awak..pikirkan tentang awak...setiap sejam sy terjaga dan tido sy tidak lena .....

Awak ,

saya sgt sygkan hubungan kita ini awak... dan saya jua sgt sayang dan cintakan awak....saya nk awak hargai perasaan saya terhadap awak....dan belajar macamana menghormati perasaan seseorang yg awak cinta ....jgn melakukan kesalahan yang sama ye awak....

Awak...

saya bkn nk sakitkan hati awak...cuma saya nk kita belajar dan terus belajar camne nk suburkan perhubungan kita ini ye awak...setiap kesalahan kita , kita belajar dan terus belajar , kita  cuba perbaiki hubungan ini....awak nk tahu x? sebenarnya kesalahan awak ni sgt kecil dan saya cuma nak awak sms saya dan bgtau apa saja yg berlaku dan jgn biarkan saya tertunggu2 lagi..itu je awak...sgt simple kan awak...tp benda simple nilah , jika dibiarkan  dan ia akan jadi nanah...saya tak nk mcm tu...

Awak..

percayalah yg saya nk kita trs bersama dan trs bahagia ....apa saja yg berlaku biarlah berlaku ....saya sayang dan cintakan awak sgt2...


Manja


06/07/2012

No comments: