Pelangi di sebalik duka


Setiap yang berlaku semuanya Allah buat bersebab ....pada aku selagi kita ni yakin kita adalah hambaNya yg layak di uji aku akan sentiasa istiqamah...Life ni aku terus jalani dgn kegembiraan dan kebahagiaan ..Mmg aku x nafikan yg kdg2 memory lama akan muncul dan akan mengingatkan aku pada dirinya yg sentiasa dalam hati ..Al-Fatihah buat dirimu di sana abg .

Sebagai manusia biase aku tak dpt lari dari hakikat ingin dicintai ....ia fitrah manusia  selama ni aku cuba utk nafikan semuanya di sebalik bayang-bayang semalam masih ada ...Tp siapala aku utk menentang ketentuan Allah ..Kehadiran dia yg muncul di saat aku perlukan seorang insan yg menjaga aku dan mendengar segala keluh resah yg selama ini aku pendam seorang diri ..berdosakah aku ..salahkah aku utk memulakan semula cinta ...pada mulanya aku cuba utk nafikan kehadirannya tp sebagai manusia biasa ....akhirnya yess i do  and i admit yg  i'm in love with him..perasaan apakah ini ...Hanya Allah saja yg tahu.

Kdg2 aku rasa bersalah pada arwah suamiku tp aku cuba berfikir dan aku rasa arwah abang pon ingin aku bahagia di dunia tanpa dirinya menjagaku dan anak2 ...Manja akan tetap igt pada abg ...Izinkan manja bahagia di  dunia ini  tanpa abg ...bukan manja ingin duakan cinta kita ..Kita telah berpisah dua dunia yang sangat berbeza bang..Walaupon abg takde ..InsyaAllah manja akan sentiasa doakan abg selagi manja ada di dunia ini ...

Yes aku rasa org akan ckp mcm2..tp bila aku fikir ckp  orang mgkn aku takkan bahagia ...orang hya mampu melihat dan mengata ...yang menghadapinya adalah aku ...Aku jua ingin bahagia dgn orang yang menyayangi diri aku dan anak2...Dan aku telah temuinya ...Bersyukur pada Allah ..Jika Allah hadiahkan dia utk aku .Aku bersyukur sgt ... Semoga antara kami berdua akan ada 1 ikatan yang sah di sisi Allah ..berdoa dan terus berdoa ..Semoga Allah sentiasa merahmati hubungan ini



Manja

13/6/2012

No comments: