hati ini & hati itu

Mood malam ni tetiba mcm sengal jer ...2-3 hari sblm nih mata berkelip2 and nahhh aku dpt berita yg begitu menyakiti hati ...nak ngs or x? ya perasaan yg sangat berbaur2 dan terus berfikir  berpihaklah  di bumi yg nyata ....Terus igt yg Allah sentiasa ada ..Aku sll berdoa jika itu utkku , maka Allah dekatkan lah tp Jika itu bkn utkku , Maka jauhkanlah ...dan ari ni aku seakan2 dpt petunjuk Allah ....Alhamdullilah ...Ya Allah , Aku berterima kasih padaMu ....Aku hanya akan doakan yg hati itu akan berbahagia selalu , bila melihat hati itu bahagia , hati ini mungkin ada bahagia ...Buat apa nak menangis nk berharap jika hati itu bukan utkku ....

Tapi tlglah wahai hati itu , jgnlah memberi harapan , janganlah membuat seolah2 hati ini berada di awang-awangan ..Tlg jauhkan hatimu dari hati ini .....Biarkan hati ini sendiri ....


Manja

8/2/2012

No comments: