Jangan ada benci antara kita



Awak ....

Awak tahu x awak adalah kenangan terindah buat saya ..Walaupun hadir nya awak hanya seketika... Kita telah dipertemukan oleh Allah S.W.T ..pertemuan ini tidak akan terjadi kecuali dgn izin Allah kan awak ....

Bg saya awak adalah memory manis penah hadir dalam hidup saya ...dan bg saya juga awak adalah seorang yang amat menyenangkan saya ...saya gembira bila bersama awak...cara awak , perwatakan awak dan apa saja ttng diri awak buat saya happy sgt...terima kasih awak penah gembirakan saya walaupon hanya sekejap....snbrnya saya tidak tahu sjk bila sy suka kt awak walaupon sy tahu awak xde skit pon rasa suka kt saya.

Walaupun awak tidak penah anggap saya istimewa dlm diri awak tp saya bg sy awak terlalu istimewa bg diri saya, apa sahaja tentang diri awak saya akan igt ...apa saja lagu kesukaan  awak telah terpahat di hati saya ...apa sahaja makanan kegemaran awak...saya igt dlm kepala saya...sehari sblm sy nk jumpa awak ari tu , saya nk masakkn tuk awak tp awak xnak..sy dah beli semua bahan2 tuk masakkan tuk awak ..itu buat sy btl2 terkilan smpi skrg.

Tapi awak .....saya sedar siapa diri saya ....bknlah seseorang yg akan buat awak akan tertarik , saya cumalah wanita biasa ..tiada apa yg menarik pun..kdg2 tidak dapat memenuhi permintaan awak ....Saya harap awak faham kenapa saya buat begitu...harap awak hormati keputusan saya.

Biarpun sekarang awak dah buang saya dlm hidup awak .....tp saya akan sentiasa doakan yang awak akan berjaya dalam hidup awak....dan awak akan berbahagia di samping orang yang bakal mendampingi diri awak....saya harap tiada rasa benci antara kita ....awak nk tahu x? Memory filem ombak rindu dn lagu ombak rindu terlalu mengingatkan saya pada awak.

Terima kasih awak sbb penah bahagiakan saya , gembirakan hidup saya walaupon awak hadir hanyalah seketika dlm hidup sy. Andai 1 hari awak perlukan saya dan ingin cari saya semula mungkin masa itu saya sudah jauh dari hidup awak....cukuplah hati saya sedih sbb awak jauhkan diri dari hidup saya , cukuplah saya derita bila saya dpt tahu awak tiba2 buang saya dari hidup awak dan saya sedih sgt sbb awak seolah2 x penah hargai saya yg penah hadir dlm hidup awak :( ...

Semuanya ada hikmahnya dan saya belajar semuanya ini dari kesilapan saya ..Yang baik datangnya dari Allah dan yg buruk semuanya dari kita kan awak.....

Luahan rasa ,

Manja

23/1/2012

No comments: