Rencah Kehidupan.

Apa saja perasaan marah,geram, gembira dan rindu..kdg2 aku luahkn dlm blog ini.....kdg2 kita mmg x boleh nk puaskan hati semua org, aku dah lakukan semua terbaik, tp still org x nmpk tp mmg lah , lg kita bersabar lglah Allah akan menguji kita.

Ujian yang Allah berikan pada aku, tidaklah sekuat ujian yang Allah beri pada kekasih hatinya iaitu Rasullullah...betapa hebatnya dugaan Allah berikan pada KekasihNya itu....tp Nabi Muhammad serah semuanya pada Allah..tp insan yg kerdil , lemah mcm aku nih....kdg2 aku menangis gak....sekuat mana pon org nmpk aku...tp aku hanya insan biasa...bknlah btl2 sempurna.... Kdg2 rase penatnya aku nk jaga hati semua org...kdg2 rase aku nk lari kan diri seorg diri , tgglkan semua ini ...tp nasib baik aku blh berfikiran waras lg....x perlulah aku cerita masalah yg aku hadapi ,hanya aku dan Allah saje yg tahu... cuma kdg2 mmg berat dan rase mcm x tertanggung ....Hanya pada Allah tempat aku mengadu..aku menangis....meluahkan rasa yg terpendam ..dan aku jua luahkan pada kwn2 baik aku yg begitu memahami situasi aku skrg nih....Thanks pada leen yg sll mendgr luahan hati aku....die sll bg sokongan dan selitkn dgn lawak2 die tuh...rase seronok sgt...aku rase ringan sgt bila dah luahkan segalanya pada die...

kdg2 kita perlu kan seseorg teman utk kita luahan rasa x puas hati kita kan....org ckp x elok pendam2....huhuhu.....Semoga semua ini akan berakhir dgn baik dan semoga Allah memberi petunjuk pada aku memilih jalan terbaik utk aku dan anak2 ....Amin


Manja

7/9/2011

11.28pm

No comments: