Nur Hati

Alhamdullilah ..skrg aku memperoleh ketenangan jiwa dan hati....Nur yang ku cari selama ini aku perolehi insyaAllah akan selamanya di hatiku... skrg aku bangun mlm utk lakukan solat2 sunat dan setiap hari aku mengaji utk ketenangan hati ...walaupun sedikit setiap hari aku mengaji dan ianya seakan wajib bgku skrg....tiada buku lain selain Al- Quran dan tiada seindah rasa melainkan membaca Al-Quran, Ya Allah jika ini perubahan yang Kau Berikan padaku....Aku bersyukur padaMu Ya Allah ...selama ini kdg2 aku lalai padaMU Ya Allah ...Semoga semua ini akan berkekalan hingga hujung nyawaku...tp Ya Allah ..ilmu ku belum cukup lg utk menghadapMU Ya Allah...setiap hari aku akan bersujud padaMU dan hari2 aku akan berdoa padaMU .Semoga Engkau Ampunkan dosa2ku YA Allah dan Aku bersyukur sangat akan perubahan ini .Mungkin semua ini ada hikmahnya padaku....Semoga Engkau terus memberiku petunjuk padaku Ya Allah dan permudahkan segala urusanku di dunia dan akhirat nanti ...Amin rabbana Alamin....


Manja

4.00am

24/8/2011

No comments: